czwartek, 22 stycznia 2009

hejka!

czesć! jestem labiaczka! prowadze schronisko panfu. blog z opowiastkami o panfu, ciakwistki z panfu i blog o simach! a tutj będę proadzić sklepik [anfu! będę tu zamieszczać głównie artukuły dla zwierzątek, ale też czasem dla pand. teraz jednak będzie mało artu=ykułwów, ponieważ jestem na kompie brata(mój sie zepsuł) a on ma tylko painta, a ja mam photoflirte w moim. ale jest piłeczka do kupienia, oto ona:

koszt: 200 punktów. jak sie płaci? otóz tak: na panfu zarabiasz yznaczoną ilość monet, robisz zdjątko w prfoilu (piniędzy moze byc więcej niż wyznaczona suma) i dajesz albo: w linku w komentarzu, albo na swoim blogu i piszesz co chcesz kupić UWAGA! w razie jak umieścisz na swoim blogu zdjecie pieniędmi, to informujesz w komciu otym. karma mi się nie chce załadować, poprubuje coś, moze sie uda1 to pa!

3 komentarze: